Politica de retur si service

POLITICA DE RETUR

Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. 

In cazul in care se opteaza pentru:

  • Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
  • Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre S.C. Iwish Cosmetics S.R.L coletului cu produsele returnate.
  • Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 5 zile de la receptionarea de catre S.C. Iwish Cosmetics S.R.L a coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur: 

  • Produse care au fost desfacute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine 
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel 

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:
  • Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
  • Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa contact@barberlife.ro sau telefonic, in intervalul orar 10.00 - 17.00, la numerele de telefon: 0773.892.588.
  • Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

Expediati coletul la adresa: Magazin Iwish Professional, Strada Corneliu Coposu nr. 5, bl.P61, Oradea, Bihor 410445, Romania, Telefon: 0773.892.588, prin orice serviciu de curierat rapid.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat/ contactata de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi ezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.

POLITICA DE SERVICE

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Pentru a trimite produsul in garantie, completati formularul specific pe care il regasiti mai jos.

Plata transportului aferenta produsului trimis pentru service ii revine clientului, astfel la trimiterea coletului catre client se va percepe o taxa de transport de 15 Lei.


Daca produsul s-a defectat si este inca in garantie  trebuie sa se predea catre unitatea de service cu urmatoarele documente:

- Certificat de garantie in original
- Copie de pe factura fiscala sau bon fiscal
- Procesul verbal completat
- Ambalajul original al produsului

In caz contrar produsul se va repara contra cost * ! 

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

Expediati coletul la adresa: Magazin Iwish Professional, Strada Corneliu Coposu nr. 5, bl.P61, Oradea, Bihor 410445, Romania, Telefon: 0773.892.588, prin orice serviciu de curierat rapid.

CUM PASTRAM APARATELE DE TUNS IN CONDITII OPTIME

Instructiuni pentru intretinerea aparatului:

  • Pentru a pastra aparatul intr-o stare optima de functionare lamele trebuie curatate..Indepartati parul de pe lamele masinii de tuns cu o perie sau folositi un spray special pentru curatare
  • Ungerea masinii: Aplicati uleiul cu aparatul pornit,tinand aparatul cu lama in jos lasati uleiul sa actioneze aproximativ 2-3 minute apoi stergeti cu o laveta
  • Folositi produse adecvate pentru curatarea si ungerea masinii de tuns

Precautiuni de utilizare

  • Dupa dezambalarea produsului este necesar ca acesta sa nu fie pus in functiune 2-3 ore pentru a se elimina eventualul condens( in cazul in care produsul a fost transportat la temperaturi scazute sau pe vreme umeda, cetoasa)
  • Nu utilizati aparatul langa bazine sau vase de apa. Nu bagati aparatul in apa sau in alte lichide.
  • Folositi aparatul conform instructiunilor de utilizare.Verificati intotdeauna daca aparatul este in stare buna inainte de a-l folosi. Nu il utilizati daca prezinta semne de defectiuni sau daca a fost scapat pe jos.
  • IMPORTANT! Opriti intotdeauna aparatul cand nu il utilizati sau cand il curatati.
  • Nu lasati aparatul nesupravegheat in timpul functionarii.
  • Nu lasati aparatul pe nici un fel de suprafete in timpul utilizarii
  • In cazul defectarii aparatului contactati furnizorul.Nu incercati sa reparati aparatul.
  • Nu depozitati aparatul la indemana copiilor. Acest aparat nu este destinat uzului copiilor.
  • Lasati intotdeauna aparatul sa se raceasca inainte de a-l depozita.
  • Nu folositi alte accesorii decat cele recomandate de furnizor.

Toate aparatele electrice sunt in conformitate cu DIRECTIVELE 89/336/EEC (Electromagnetic compability)

Toate produsele electrice beneficiaza de o perioada de garantie de 12 luni.