Lansarea de comenzi

COMENZI ONLINE

BARBERLIFE.RO NU impune cumparatorilor sai o comanda minima.

Pentru a putea lansa o comanda, mai intai trebuie sa va inregistrati pe siteul www.barberlife.ro

Odata ce contul a fost creat, achizitionarea produselor de pe www.barberlife.ro nu este deloc complicata.


Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. S.C. IWISH COSMETICS S.R.L  va emite catre CLIENT o factura pentru PRODUSELE si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare. 
 
Platile se fac numai in moneda nationala – leu/lei.
Platile se pot efectua in sistem ramburs, plata online cu cardul bancar, prin depunere de numerar in cont, sau prin ordin de plata.
 
Pentru plata "online cu Cardul Bancar", prin “Ordin de plata” sau “Depunere de numerar in cont” expedierea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.
 
Comenzile a caror metoda de plata  este "plata cu cardul bancar" vor fi procesate cu prioritate!
 
Atentie! Pentru clientii ce au comenzi neridicate din motive imputabile exclusiv acestora, plata se poate efectua online cu Cardul Bancar, prin Depunere de Numerar in Cont sau prin Ordin de Plata, la o comanda ulterioara.
 

MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA


In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: "IN PROCESARE" sau "CONFIRMATA", acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa: contact@barberlife.ro sau telefonic, in intervalul orar 10.00 - 17.00, la numerele de telefon:  0773.892.588
 
Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este "EXPEDIATA" cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul BARBERLIFE.RO, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.
 
O comanda ce nu a fost ridicata va avea ca si consecinta directa aplicarea unui sold pozitiv in contul clientului. Valoarea soldului este echivalenta cu costul transportului dus - intors mentionat de client in formularul de comanda. Un client care nu si-a ridicat o comanda va avea intotdeauna, ca si optiune viitoare de plata agreata, achitarea in avans (virament bancar) a produselor dorite.